
Z Google Ads Dotrzesz Do Osób, Które Szukają Twojego
Produktu lub Usługi
Promuj swoją firmę na platformie, z której każdego dnia korzysta kilkaset milionów mieszkańców Europy.
Google Ads Jako Jedno Z Niewielu Rozwiązań W Marketingu Pozwala Precyzyjnie Docierać Do Zainteresowanych Osób
Google Ads mają niesamowitą przewagę nad kampaniami reklamowymi w social media, ponieważ możesz precyzyjnie wyświetlać reklamy swojej firmy, odpowiadając na zapytania osób, które szukają produktu lub usługi.
Google Ads jako jedno z niewielu narzędzi sprawdza się świetnie w przypadku reklam B2B - dostarczając wysokiej jakości leady oraz B2C dostarczając potencjalnych klientów.
W zależności od Twojego celu oraz usługi/produktu stworzymy dla Ciebie indywidualną kampanię reklamową, która przyciągnie do Twojej firmy nowych potencjalnych klientów.
B2B
Google Ads to platforma, która świetnie sprawdza się w przypadku kampanii reklamowych dla B2B i sprzedaży usług / produktów.
Dzięki odpowiedniej strategii na pokrycie słów kluczowych, które są wyszukiwane przez Twoich klientów, możemy docierać do precyzyjnie zdefiniowanego grona odbiorców.
B2C
Google Ads równie dobrze sprawdza się dla sklepów internetowych, które prowadzą sprzedaż B2C.
Kampanie Performance Max mogą skutecznie pozyskiwać dla Ciebie klientów.
Czasem produkty, które są nierentowne w social media, mogą być wysoko rentowne w kampaniach Google Ads.
Zacznij Sprzedawać Docierając Do Zainteresowanych Osób W Google
Skoro czytasz ten tekst, to prawdopodobnie trafiłeś do nas z jednej z naszych kampanii reklamowych, które prowadzimy w sieci. Twoja obecność tutaj jest dowodem na to, że potrafimy robić skuteczne kampanie reklamowe.
Równie skutecznie chcielibyśmy je wprowadzić do Twojej firmy, pomagając Ci w przyciągnięciu nowych klientów, którzy przełożą się na wzrost skali biznesu.
Zacznij działać już teraz i umów się na bezpłatną konsultację, aby dowiedzieć się, jak możemy pomóc transformować Twój biznes i dostosować go do nowoczesnego rynku. Skontaktuj się z nami poprzez wypełnienie formularza kontaktowego na naszej stronie lub bezpośrednio telefonicznie.
Historie Sukcesu Naszych Klientów
Zobacz historie doświadczeń we współpracy z nami od tych, którzy podjęli już decyzję, by nas wybrać.
Najczęściej Zadawane Pytania
Chciałbyś dowiedzieć się więcej o kampaniach reklamowych w Google Ads? Zobacz najczęściej zadawane pytania.
W jaki sposób docieramy do klientów B2B?
Przyciągnięcie klientów B2B wymaga odpowiednio ułożonej strategii marketingowej i doboru słów kluczowych, aby pokrywać frazy, które mogą być wyszukiwane przez Twoich klientów.
Klienci, szukając np. zaawansowanych zagadnień biznesowych, trafią na Twoją stronę internetową, która powinna ich zatrzymać, dostarczając profesjonalne treści, które skłonią odbiorców do pozostawienia kontaktu.
Nie zawsze sam formularz kontaktowy jest wystarczający, dlatego też czasem trzeba korzystać z różnych metod zwiększających konwersję użytkowników w zainteresowane leady jak np. strategia na lead magnet, czyli danie wartości w zamian za kontakt.
PS. Jeśli Cię zainteresowałem, to wypełnij formularz kontaktowy albo umów się ze mną na rozmowę, a chętnie pomogę CI doradzić podczas rozmowy ZADARMO jakim kanałem zdobywać klientów na Twój produkt lub usługę.
PS 2. Tak to był lead magnet :) i naprawdę jeśli do mnie napiszesz, to mogę Ci podczas pierwszej rozmowy ZADARMO doradzić, jak skutecznie się reklamować.
Czy lead magnet to jedyna strategia na przyciągnięcie klientów B2B?
Istnieje wiele strategii na pozyskanie klienta. Jedną ze skutecznych strategii może być edukacja i prowadzenie warsztatów i webinarów online z wybranego przez Ciebie zagadnienia.
W zależności od Twoich potrzeb pomogę Ci podczas pierwszej rozmowy ZADARMO dobrać odpowiednie kanały marketingu — wystarczy tylko, że wypełnisz formularz kontaktowy albo napiszesz do mnie na WhatsApp lub umówisz się na video meet za pomocą systemu Calendly klikając w przyciski na dole strony.
PS. Jeszcze nie napisałeś?
Czy w sprzedaży B2C również można stosować różne strategie marketingowe?
Tak, sprzedaż B2C można budować poprzez różnego rodzaju strategię marketingowe np. budowanie sprzedaży za pomocą produktu, który jest wabikiem cenowym. Polega to na tym, że jeden z produktów w sklepie internetowym jest w bardzo atrakcyjnej cenie, przez co wielu konsumentów jest skłonnych kupić ten produkt.
Dzięki takiemu wabikowi cenowemu możesz bardzo tanio i szybko budować bazę klientów, którzy potem będą wracać do Twojego sklepu internetowego.
Inną ze strategii może być sprzedaż poprzez zestawy produktowe. Strategia ta świetnie się sprawdza w przypadku firm, które mają problem z osiągnięciem rentowności przez niską wartość koszyka. Wdrożenie sprzedaży poprzez zestawy skutecznie zwiększy średnią wartość koszyka, dzięki czemu będziesz mógł wydać większą kwotę na pozyskanie klienta.
PS. Napisz do mnie na WhatsApp albo umów się na video meet za pomocą systemu Calendly a pomogę Ci ułożyć strategię dla Twojego eCommerce.
PS 2. Jeśli napiszesz do mnie, to podczas pierwszej rozmowy już porozmawiamy o Twoim biznesie i dam Ci darmowy consulting przez godzinę.
Jakie kampanie reklamowe są najbardziej skuteczne?
Nie ma jednego przepisu na sukces. W zależności od Twojego produktu możemy stworzyć różne rodzaje kampanii reklamowych, które będą dostosowane do Ciebie.
Niemniej jednak są pewne trendy, które możemy wskazać na tym etapie. W przypadku kampanii reklamowych B2C w Google Ads najlepiej sprawdzają się nam kampanie produktowe.
Dla firm, którym zależy na sprzedaży B2B, najczęściej sprawdza się strategia na pokrywanie odpowiednich słów kluczowych w Google Search.
Czy strona internetowa lub sklep internetowy ma znaczenie dla reklam?
Tak. Zarówno sklep internetowy jak i strona internetowa to bardzo ważny etap w procesie pozyskiwania leadów z kampanii reklamowych.
Strona internetowa lub sklep internetowy musi odzwierciedlać usługę / produkt. Niezbędne jest, aby Twoja platforma internetowa była zoptymalizowana, estetyczna i zawierała funkcjonalności wspomagające sprzedaż takie jak np. exit popup, czyli wyskakujące okienko w momencie, w którym użytkownik próbuje opuścić stronę internetową.
W jaki sposób można jeszcze optymalizować reklamy w Google?
Kampanie reklamowe na platformie Google Ads można optymalizować poprzez pracę z feedem produktowym, blokowanie botów (fraud click) czy wprowadzenie swojego CSS, który obniży prowizję Google i pozwoli Ci zaoszczędzić nawet do 20% kosztów reklamy.
Czy zdjęcia produktów mają znaczenie w przypadku kampanii produktowych?
Tak, ładne zdjęcia mają wyższy współczynnik kliknięć w reklamę, dzięki czemu Twoje reklamy są skuteczniejsze i osiągają lepsze wyniki.
Czym są kampanie brandowe?
Kampanie brandowe to reklamy, które pojawiają się użytkownikowi po wpisaniu Twojej marki. Dzięki prowadzeniu kampanii brandowych skutecznie blokujemy się przed konkurencją, która może wyświetlać się na słowa kluczowe związane z naszą marką.
Zaufaj ekspertom w branży e-commerce i marketingu cyfrowego
Skontaktuj się z nami i rozpocznij współpracę, która przyniesie realne efekty!